2011 m. sausio 9 d., sekmadienis

Lapelis keliaujančiam albumui apie keliones



     Mano lapelis keliaujančiam albumui apie keliones "Kelionė, kurią noriu pakartoti". Dar padarytas praeitais metais ir nespėtas parodyti ;-) . Ta ypatinga man kelionė įvyko praėjusią vasarą po Norvegiją. Vis dar neišblėsę įspūdžiai atsispindi šiame darbe. Antroje lapelio pusėje surašiau pagrindines aplankytas šioje kelionėje  vietas.  Daugiau apie kelionių albuma Scrapping.lt .

     My leaflet for travels album "Travel, I want to repeat". It made last year and I am unable to show ;-)  That trip was special for me last summer in Norway. And, it is still not faded impressions are reflected in this work. I have  written in the second half of the leaflet main areas visited on this journey. More about this travel album Scrapping.lt .

4 komentarai:

Neringa rašė...

Aš tai šoku iš džiaugsmo, nes mano albumėly pasiliks šis skrebukas... Ir ša mintimis irgi keliausiu po Norvegiją kaskart jį atsivertusi. :)

Lawrute rašė...

labai dailus skrebukas - man labiausiai patiko kad panaudojai multo-foto nuotraukeles - tie yreminimai zaliame ir plytiniame fone - visak labai graziai apjungia...super!!!

loriete rašė...

Super! Grazuolis lapeliukas!

anne marie rašė...

Oh,these layouts were so fun and beautiful:) I love the trees,and every little detail:)